נתניהו ב-2018: אומרים לעדי מדינה לכלכו, לא חשוב שתגידו שקרים"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו ב-2018: אומרים לעדי מדינה לכלכו, לא חשוב שתגידו שקרים"

    בסרטון ממרץ 2018, נראה ראש הממשלה מתייחס לסוגיית עדי המדינה שהמשטרה מגייסת נגדו ואמש נחשף כי גוייסו באמצעים פסולים ושיטות חקירה שמוכרות במלחמה בטרור: "כשיש משהו אמיתי לא צריך עד מדינה אחד, וכשאין שום דבר גם אלף עדי מדינה לא יעזרו"

    נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    14:54
    16.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on נורית בת רות סירקיס סופדת לאדמו"ר מביאלא שהחזיר אותה בתשובה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: הדס פרוש, פלאש 90

    ראש הממשלה נתניהו במרץ 2018, התייחס לגיוס עדי המדינה כנגדו ולאחר החשיפה הדרמטית, על האמצעים הפסולים שהפעילו כנגד דוברו לשעבר ניר חפץ, ובעיות האמינות בגרסאות הסותרות שנתן ובעיות הזיכרון, נראה שצריך לשמוע שוב את ראש הממשלה מתייחס לפרשת גיוס עדי המדינה בסיטונאות כנגדו.

    ראש הממשלה תיאר את תהליך הפסול של גיוס עדי המדינה: "אני רוצה להגיד כמה מילים על תעשיית עדי המדינה. לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזה עבירה. מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם: ״החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכל, גם את החירות שלכם. אתם רוצים להיחלץ מזה? יש מוצא אחד – לכלכו על נתניהו. לא חשוב שתגידו שקרים הזויים, העיקר – לכלכו על נתניהו", אמר ראה"מ.

    המסקנה אומר ראה"מ, "אז כשיש משהו אמיתי לא צריך עד מדינה אחד, וכשאין שום דבר גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המרדף האובססיבי הזה אחרי עד מדינה אחד ועוד עד מדינה ועוד עד מדינה זו ההוכחה הטובה ביותר שאין כאן כלום".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      משתמע מתוך דברים של רבים מעובדי ביבי שכשמדובר בביבי הפרקליטות נוהגת לפנים משורת הדין,זה לא סביר בכלל,אותם עדין מלוכלכים ונפרקליטות איומה ונוראה היתה גם כנגד אולמרט וקצב,האם גם הם אינם אשמים האם גם נגדם תפר מישהו תיק…אולי נתניהו טרח אז בתפירת תיק.
      לא,אם כבר אז כבר ,בואו וניבדוק את זה.